Alle er forskellige

Det gælder kropskemi, kropstype, stofskifte, fødevareallergi, fødevaresensitivitet, etnicitet, medicinske tilstande, sygdomme, fysiske begrænsninger ...

Nogle mennesker er kulhydrat-følsomme, nogle er ikke, nogle har det bedre med lavt fedtindhold, nogle med medium-fedt og nogle med højt fedtindhold ...

Diæt, der ikke tager højde for alle disse faktorer, virker ikke på lang sigt, og de vil bestemt ikke forbedre dit helbred, det kan faktisk være det modsatte! Fødevarer reagerer forskelligt i alle. Derfor kan to mennesker følge den nøjagtige samme kost. For en vil diæten give resultater, for andre vil de udeblive.

 

Du vil får et tilpasset kostprogram, hvor dit mål er indregnet, så du vil få resultater. Der vil fremgå hvor meget du skal have og hvornår du skal spise. Skal der inddrages kosttilskud? For at få mere optimale resultater.

Du kan stille spørgsmål på facebook, og jeg vil vejlede dig, så du kan komme videre.

 

DIÆT ER VIGTIGERE END TRÆNING

 

Mange starter på at træne, ofte mange gange om ugen, og i starten kommer der resultater, men efter noget tid nås et plateau. Hvis kosten kom med, ville du opleve fremgang i stedet for.

Tænk på at træning ofte kun er 3 gange om ugen, men du spiser mellem 21-49 gange om ugen. Hvad ville det hjælpe at skrue på, tror du?

Derfor har hvad du spiser stor effekt, både i den negative og positive retning.

 

Min mission er at hjælpe dig med at nå dine mål, forbedre dit helbred og lære dig at spise rigtigt til dit individuelle system, resten af livet!

 

Kostplanen koster 1200 kr. – herefter abonnement på 190 kr  pr. måned.

Kostplan inkl. Træningsplan 2200 kr. – herefter abonnement på 240 pr måned.

 

Kostplan inkluderer:

-       kostplan til dig

-       Fødevareroversigt – hvilke er bedste og hvilke er værste for dig

-       Ting du skal huske

-       online kontakt via facebook

-       vejning – muskel og fedtmåling (ej obligatorisk)

-       opfølgning (ej obligatorisk)

 

Ved inkl. Træningplan

-       Vægt træningplan, hvad og hvor ofte

-       Kardio træningsplan designet til at forbrænde fedt, men beholde de hårdt optjente muskler.